Diskuse

Kočičí radosti - 4.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Váš černobílý model je opravdu frajer!R^:-) Nejsem kočkomil, ale občas udělám vyjímku;-). Krásný fotky...

1 0
možnosti
Foto

Váš půjčený kóčoušek má krásně bílé zoubky a ušlechtilý výraz.

1 0
možnosti
Foto

Ale pochovat se dá ode mě jen na chvíli (když chce jíst:-)). Potom začne mávat všemi čtyřmi packami systém "větrný mlýn" a potom už chce pryč.

0 0
možnosti
Foto

kočky vždycky dobrý:-)

1 0
možnosti
Foto

R^R^Nádherné fotky, milé pohlazení duše.:-)

1 0
možnosti
ZS

Nádherný čumáček! Všem kočkám a kočkomilům zdar R^

2 0
možnosti
Foto

R^Nádherný kočičák:-)

1 0
možnosti
Foto

Není můj (tedy já nepatřím jemu;-D), ale občas ho mám na hlídání. A když se probudím a nemohu dýchat, tak vím, že mi na prsou leží tento pětikilový chlupáč a né naše tříkilová kočička.

2 0
možnosti
JN

Norka? Ale to je jedno. Kocour nádherný, fotky překrásné R^

1 0
možnosti