Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ach, ty krasavice kočičí. :-)

1 0
možnosti

Moc krásné, hlavně samozřejmě kočičky, všechny vypadají spokojeně a vykrmeně, na Krétě to mu tak nebylo, tam byla spousta chudinek.. :(

2 0
možnosti

Moc milé snímky. MIluji kočky, jsou úžasné....

2 0
možnosti

J50a36r77a 13R23a51n80k

8. 12. 2015 19:58

Tam bych se citila ve sve kuzi, v Jihovychodni Asii jsou vyhuble a neda mi to je nekrmit:-) libi se mi ten nevykastrovany kocour (to se tady uz nevidi) stojici v okne a chlubici se svymi klenotyR^ Krasne fotografie!!

1 0
možnosti

J42a72n 53P74a53l75l86a15s

8. 12. 2015 21:27

A jak v Kanadě vznikají koťata?

Jsem sice pod pantoflem, ale za celých 30 let jsem se manželce přece jen jednou vzepřel a zachránil našemu kocourovi jeho mužství.

0 0
možnosti

Ano-hory okolo Marathokamposu mám prochozené - jsou úžasné a snad se tam ještě někdy podívám.Ale absolutně nejvíce koček na čtvereční kilometr je v Molyvos na Lesbosu.Mám ale obavy,že migrační tlak tyto 2 nádherné ostrovy trvale znehodnotí ...

1 0
možnosti
Foto

Jsem netušil - kolik "koček" je na Samosu - pěknéR^;-)

2 0
možnosti
Foto

Jestli jste myslel jiné, já mám jen tyhle ;-D. Ale vpodstatě to provokativní nadpis byl!:-);-D:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 94
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 658x
Jsem technik, který se ve svém volném čase zajímá hlavně o hudbu a hudební nástroje a to i aktivně. A aby si čtenáři nemysleli, nemusím psát jen o hudbě.

Ať je zle a nebo skvěle, já hraju na UKULELE!