Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EH

Krásné čičmundy, srdce mi plesá....

1 0
možnosti
Foto

Ač pejskař, oceňuji krásu zachycených pánů kočičáku a kočičích damR^

2 0
možnosti

Krása, pro kočky mám slabost a pro ostatní "havěťky" také. Měla jsem 5 kocourů/koček do minulého týdne - teď mám 6, i když Adélka nyní přezdívaná Píďa je malilinkatá, ale je to kompletní kotě. Byla vyhozena spolu s pěti třítýdenními sourozenci před zahradní chatku (někteří lidé jsou...píp...), kamarádka jich 5 zachránila a vypiplala (jedno už bylo podchlazením mrtvé), ty větší si rozebrali a na nás "zbyla" Áďa - řečená Píďa. Snad se mi podaří jí vynahradit ten blbý start do života. Často mně napadá, kde má chudinku matku-kočku, ta musela strašně tesknit. Asi dobře, že to nevím, nejspíš bych ji taky adoptovala. Tak ať Vám ti krasavci dělají radost.

Zdravím všechny milovníky zvířat,

Zuzana Čermáková, původním povoláním veterinář :-)

5 0
možnosti
Foto

jéééé to od někud znám.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

J69a76n 91P63r95a81ž53á69k

20. 11. 2015 18:23

R^Karma karmózní. Nádherné fotky, mé kočkomilovo srdce přímo plesá:-)

5 0
možnosti
Foto

Jen pište, pište...krásné a vděčné téma, zvlášť v dnešní době R^;-)V

4 0
možnosti
MJ

Já jich mám teď v pokoji devět... je hnusně. Jinak jsou raději venku. A ten Váš krasavec se tak moc moc podobá mému poslednímu přírůstku... pro mě je Váš blog radost. Díky.V

3 0
možnosti
Foto

Ten kocour je jen občas na hlídání. Moje je ta narezlá mourka.

1 0
možnosti
JR

J59a49r23a 58R87a59n55k

20. 11. 2015 18:16

Krasavci! Mam to same - to mourovate ma jen trochu vice zrzave barvy a to druhe je cele cerne, ale presne takova vizaz. Nemaji se moc radi, tak spim s vodni pistoli:-)R^

3 0
možnosti
JN

J72i85ř94í 78N16o66s78e25k

20. 11. 2015 18:14

Nemají chybu, chlupáči. :-)

5 0
možnosti
  • Počet článků 94
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 658x
Jsem technik, který se ve svém volném čase zajímá hlavně o hudbu a hudební nástroje a to i aktivně. A aby si čtenáři nemysleli, nemusím psát jen o hudbě.

Ať je zle a nebo skvěle, já hraju na UKULELE!