Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Letos nám to ještě nevyšlo, ale vloni jsme se také zastavili na střeše Lucerny: http://jirinavotavova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=677917

1 0
možnosti
Foto

jo, moje oblíbené místo, jak ses mohl přesvědčit :-)

1 0
možnosti
Foto

Jojo, tenhle týden tam mají houby.:-)

0 0
možnosti
Foto

Omlouvám se, že jakmile jsem spatřila název blogu, vytanula mi na mysli slovní hříčka, jejíhož autora bohužel neznám: Sedí holub na střeše, a já píšu veršeše.

Jinak krásné "střešní" záběry, s chutí jsem si je prohlížela!!! R^

1 0
možnosti
Foto

Veršeše na střeše, kdo mě z toho vykřeše!:-);-D Díky!

1 0
možnosti
  • Počet článků 94
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 658x
Jsem technik, který se ve svém volném čase zajímá hlavně o hudbu a hudební nástroje a to i aktivně. A aby si čtenáři nemysleli, nemusím psát jen o hudbě.

Ať je zle a nebo skvěle, já hraju na UKULELE!