Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

Havajská hudba je originál a když na ni tancují mistni ženy a muži, všichni mírně při těle a svými úsměvy na rtech ,tak to je kouzlo pohody a míru.

0 0
možnosti
Foto

Smím se zeptat kde? Jinak :-). Dik!

0 0
možnosti
Foto

Zajímavé informace. R^ Díky za ně.

1 0
možnosti
Foto

Díky! Osvěta je i v dnešní době potřebná.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ článek pro odborníky, ale já, ač neodborník, chválím, historie ukulele je zajímavá i pro mě, a obzvláště pak mě zaujala fotka - zátiší s kočkou:-)

2 0
možnosti
Foto

Díky! Kočka Zrzečka ve futrálu zanechala své nesmazatelné znamení. Své chlupy. Ještě dnes je nacházím...

0 0
možnosti
  • Počet článků 94
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 658x
Jsem technik, který se ve svém volném čase zajímá hlavně o hudbu a hudební nástroje a to i aktivně. A aby si čtenáři nemysleli, nemusím psát jen o hudbě.

Ať je zle a nebo skvěle, já hraju na UKULELE!