Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásný blog! Moc děkuji.

Měli jsme léta babičku mojí ženy u nás a občas se stávalo, že jsme byli rozlítáni. Babička tehdy čekala na naši dceru, svoji pravnučku, když přicházela domů ze školy. Ani jsme netušili, kolik s ní mluvila o všem možném, jak hezky a laskavě... Dcera nám to vyprávěla až později, hodně let po úmrtí babičky.

Byla různá naučení jak se má správné děvče chovat a také vzpomínky na dětství za císařepána. Jedna z krásných vět zněla takto: "Pamatuj, děvče, že slova jako prosím a děkuji jsou jako ozdobné mašličky na šatech. Když je používáš, zkrášlují tě" VVV (Srdíčka dopsal můj vnuk, který mi zrovna čte přes rameno, cože to píšu)

1 0
možnosti
Foto

Díky moc za krásný příspěvek a pozdravuji vnuka.

0 0
možnosti
JS

Děkuji :)

Slovo ono, dokáže velmi mnoho a je cenné.

Děkuji...

1 0
možnosti
Foto

Já jsem byl takhle opravdu naučený. A teď to musím předat dál. Dík za návštěvu.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 94
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 658x
Jsem technik, který se ve svém volném čase zajímá hlavně o hudbu a hudební nástroje a to i aktivně. A aby si čtenáři nemysleli, nemusím psát jen o hudbě.

Ať je zle a nebo skvěle, já hraju na UKULELE!