Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkné fotografie a celá reportáž. R^R^R^

Dvořákova Stabat Mater patří k tomu nejlepšímu, co máme.

Přeji krásné Velikonoce!

1 0
možnosti
Foto

Diky! Přeji též krásné prožití zbytku Velikonoc. Už se těším na to květnové Stabat Mater, kterého bych se měl aktivně zůčastnit.

https://goout.net/cs/koncerty/antonin-dvorak-stabat-mater/voyae/+nepvl/

1 0
možnosti
Foto

R^moc pěkný blog-dík za něj a zasloužená karmaR^

3 0
možnosti
Foto

Já děkuji za komentář a karmu.

1 0
možnosti
Foto

Krásný fotky, ale nikterak mě to nepřekvapuje, tvoje fotky jsou vždycky krásný R^:-)

3 0
možnosti

Díky moc za fotky sv. Jakuba. Je to můj oblíbený kostel. Ač nepřezdobený, je nádherný. A má skvělé varhany.

3 0
možnosti
Foto

Já děkuji za komentář.

Varhany jsou opravdu krásné. Varhany pocházejí (a hlavně skříň) od varhanáře Abrahama Starka z Lokte 1705. V roce 1754 přestavba-varhanář František Katzer. V roce 1906 upravuje-varhanářská firma Josef Černý a Josef Rejna z Prahy. Další zásah v roce 1941 podle návrhu Bedřicha Antonína Wiedermanna Jane Tučkem z Kutné Hory pro moderní kompozice - to bylo podle mě velmi necitelné.! Poslední rozsáhlou přestavbu provedl v letech 1981-82 závod Varhany Krnov. V nové rejstříkové dispozici byly obnoveny všechny původní Starkovy hlasy (což bylo moc dobře), z větší části i s původními píšťalami a ponechány i četné zajímavé romantické barvy. Současný nástroj má 4 manuály, 91 znějících rejstříků a 8 277 píšťal. Poslední oprava varhan - 2011. Jsou to největší varhany v Praze a druhé největší v České republice.!

2 0
možnosti
  • Počet článků 94
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 658x
Jsem technik, který se ve svém volném čase zajímá hlavně o hudbu a hudební nástroje a to i aktivně. A aby si čtenáři nemysleli, nemusím psát jen o hudbě.

Ať je zle a nebo skvěle, já hraju na UKULELE!