Diskuse

PF 2019

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nedělejte si autore iluze. Vaše přání určitě všemi vyslyšeno a naplněno nebude, protože "lidi" po celém světě se budou mydlit hlava nehlava vesele dál i v roce 2019.;-O

1 0
možnosti
Foto

Lidi se mydlili, myslím od počátku světa. Já jsem byl vždy idealista a myslím si, že z drobných plusů vzniká vždy plus větší atd. Může tu být samozřejmě i naopak, ale já si to připouštím raději takhle...

0 0
možnosti
Foto

Oto, jsem ráda, že jsme kamarádiV

1 0
možnosti
Foto

To já jsem Zuzko také moc rádV

0 0
možnosti
JS

Děkuji za přání a nápodobně! :)

1 0
možnosti
Foto

A já děkuji moc za Vaše čtivé články.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS