Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Také jsem tam byl a byl jsem rád na české dělníky ve škodovce,bohužel jsem měl i stejnou peripetii s ubytováním kdy jsme napodruhé dostali snad nejhorší pokoj hotelu s oknem nad kuchyní ,ale tehdy se ještě nebylo kde stěžovat,jinak je Malta velmi krásná se spoustou památek,rád na to vzpomínám.

1 0
možnosti
Foto

také jsem tam kdysi byla a místní průvodce tu verzi o sabotáži českých dělniků potvrdil-a tím jsem se jako jediná Češka v té smíšené italsko-americké skupince stala téměř hrdinkou -mimochodem krásně to ukazuje jak asi vznikla většina zázraků na kterých církev vystavěla svoji autoritu;-)

1 0
možnosti

Bombardování Mosty bylo intenzivní s mnoha obětmi, jen velmi málo bomb nevybuchlo. Zřejmě okolnostem, že nevybuchlá bomba "připadla" právě na kostel se spoustou lidí uvnitř, přisuzují onen zázrak.

3 0
možnosti
Foto

V Mostě jsem před lety byl. Jestli si dobře vzpomínám, spadly do kostela dokonce bomby 2 a ani jedna nevybuchla. Průvodce uváděl sabotáž českých dělníků při výrobě, jako nejpravděpodobnější příčinu, proč to tak dopadlo. Pro ukryté Malťany to byl ale samozřejmě zázrak ☺.

1 0
možnosti
Foto

Je to možné, ale nám vykládali jen o jedné a také na tablu s dobovými fotografiemi je jen jedna. Přesto díky!:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 94
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 658x
Jsem technik, který se ve svém volném čase zajímá hlavně o hudbu a hudební nástroje a to i aktivně. A aby si čtenáři nemysleli, nemusím psát jen o hudbě.

Ať je zle a nebo skvěle, já hraju na UKULELE!