Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jela jsem snad jednou tuhle trasu...jo...R^

0 0
možnosti
Foto

R^ Od Bráníka přes Vrané, Davle, Luka, Prosečnice, Krhanice, Týnec....:-)i kusV

3 0
možnosti
RE

Díky za připomenutí pro mě téměř kultovních míst i fenoménu, jež by si zasloužil stát se národním kulturním dědictvím, ovšem raději, kdyby pokračoval...R^

4 0
možnosti
Foto

To je moje zamilovaná trať z dob trampských kolem mých dvaceti. A před časem jsem se podílel na projekci stavby "Revitalizace trati Praha-Vrané nad Vltavou-Čerčany", tak jsem se trochu zamyslel a zavzpomínal.

1 0
možnosti
  • Počet článků 94
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 658x
Jsem technik, který se ve svém volném čase zajímá hlavně o hudbu a hudební nástroje a to i aktivně. A aby si čtenáři nemysleli, nemusím psát jen o hudbě.

Ať je zle a nebo skvěle, já hraju na UKULELE!