Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

...tak nejvíc mě dostala hned ta první fotka. Mariánské Lázně neznám, a mrzí mě to.R^

1 0
možnosti
Foto

Zuzano, já tam byl poprvé. Jako z většiny navštívených měst ČR jsem znal jen nádraží, které jsme předělávali.

0 0
možnosti

To je moje rodné město :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Pane Otakare, Mariánky jsou krásné a kolonáda se zpívající fontánou. No krásné místo. A já děkuji za jeho připomenutí R^

0 0
možnosti
Foto

Díky!  U fontány jsem se dozvěděl rozpis skladeb A-G v liché hodiny. Protože miluji písničky od Hapky, tak jsem si počkal na jeho hudbu pro fontánu. Nejlepší je v noci za osvětlení fontány!!!

1 0
možnosti
Foto

Krásné pohledniceR^:-)

0 0
možnosti

Mám naprosto stejné snímky (až na ty poslední dva) z letošního léta. Dokonce jsem i u soch zvěčněná. A tu uličku s pohledem na ten pravoslavný kostel jsem si taky zvěčnila. Já vlastně fotila stále a stále bylo co fotit: domy, vrata, parky, květenu ale hlavně zpívající fontánu...

0 0
možnosti
Foto

Přijel jsem na začátku srpna a narozdíl od žlutých trávníků v Praze tam bylo zeleno. Za tři dny to tam vypadalo skoro stejně spáleně...

0 0
možnosti
Foto

Jojo, je to hezké město :)

0 0
možnosti
Foto

Mariánky jsou krásné, i ten kýč ;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Pobíhal jsem tam dva dny s tchánem, který tam kdysi jezdíval a stálo to za to! Potom přišlo okolí - Kynžvart, Bečov...

1 0
možnosti
  • Počet článků 94
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 658x
Jsem technik, který se ve svém volném čase zajímá hlavně o hudbu a hudební nástroje a to i aktivně. A aby si čtenáři nemysleli, nemusím psát jen o hudbě.

Ať je zle a nebo skvěle, já hraju na UKULELE!