Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MR

Vazil jsem si ho, a nemohu ho odsoudit. On to delal z dobroty srdce, a ne pro zisk. A presto, jak se rika ze cesta do pekla je dlazdena dobrymi umysly, tak tady to je pravda jak hrom.

Diky takovym opravdu dobrym lidem, nic ve zlem, se Afrika premnozila, a jelikoz neprosli tim vyvojem jako my, coz si musi obstarat sami, tak je nenapadlo mit mene deti. A dnes se vali ta lidska lavina znicit evropskou civilizaci. Vim ze tomu nemusite verit, civilizace se neznici z patku  na sobotu, to bude tak 2 - 3 generace, ale diky nasim dobrym skutkum, jako davat jim moderni zdravotnictvi a jidlo, tak pujde do kopru jak ta Evropa tak Afrika s ni.

0 0
možnosti
JP

O A. Schweitzerovi jsem četl knihu před mnoha lety a jeho filosofie mě velmi oslovila. Autorovi karma.R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 94
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 658x
Jsem technik, který se ve svém volném čase zajímá hlavně o hudbu a hudební nástroje a to i aktivně. A aby si čtenáři nemysleli, nemusím psát jen o hudbě.

Ať je zle a nebo skvěle, já hraju na UKULELE!